Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 29-04-2024
Porada aktualna na dzień 29-04-2024
Data publikacji: 2024-01-05

Jak powinna wyglądać informacja o warunkach zatrudnienia dla pracownika zatrudnionego w niepełnym wymiarze czasu pracy

Jak powinna wyglądać informacja dotycząca warunków zatrudnienia dla pracownika zatrudnionego w równoważnym systemie czasu pracy w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym, zatrudnionego na 1/4 etatu? Proszę w szczególności o podanie jak napisać dobowy i tygodniowy wymiar czasu pracy. 

Odnośnie czasu pracy najlepiej zawrzeć zapis opisowy odwołujący się do maksymalnego możliwego wydłużenia dobowego oraz średniej ilości godzin na tydzień.

Pracodawca jest obowiązany do informowania pracowników o warunkach zatrudnienia wskazanych w art. 29 § 3 Kodeksu pracy. Informację taką otrzymuje każdy pracownik.

W poszczególnych punktach pracodawca informuje o tych warunkach zatrudnienia, które dotyczą pracownika. Nie przekazujemy np. informacji o dodatkowych przerwach dla osób niepełnosprawnych osobom, które niepełnosprawne nie są. Podobnie nie informujemy pracownika zatrudnionego na stanowisku np. ze stałym rozkładem czasu pracy o przechodzeniu na inną zmianę, gdyż nie obejmują go siłą rzeczy te zasady, a jedynie wprowadzałoby to pewne nieporozumienia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00