Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2001-10-24

Szkolenia z „Prawem Przedsiębiorcy” - sprawozdanie

Program „Płatnik Przekaz Elektroniczny” krok po kroku

Rafał Truszkowski, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ustawa z 11 stycznia 2001 roku o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 8, poz. 64) nałożyła na płatników obowiązek przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych do ZUS w formie elektronicznej. W tym celu należy korzystać z udostępnionego przez ZUS programu „Płatnik Przekaz Elektroniczny”. Redakcja „Prawa Przedsiębiorcy” zorganizowała dla Państwa szkolenia z tego zakresu. W czasie ich trwania można było praktycznie przećwiczyć sposób przekazywania dokumentów oraz pobieranie potwierdzeń odbioru dokładnie w taki sam sposób, w jaki jest to robione w warunkach normalnych. Najczęściej uczestnicy szkolenia zadawali pytania dotyczące procesu certyfikacji i możliwości dalszego ćwiczenia z programem „Płatnik Przekaz Elektroniczny”. Poniżej prezentujemy odpowiedzi na te pytania.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00