Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2024-01-30

Wprowadzenie w błąd co do jakości sprzedawanego towaru może oznaczać grzywnę

Prowadzę sklep internetowy z artykułami bio. Jeden z klientów zakupił żywność, która jego zdaniem nie miała właściwości zawartych w opisie. Klient odstąpił od umowy, ale pieniądze (ok. 80 zł) zwróciłem mu dopiero po zgłoszeniu sprawy na policję. Obecnie czekam na rozprawę w sądzie, a przecież nie oszukałem klienta. Czy grozi mi kara?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00