Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-10-04

Jak określić zakres obowiązków specjalisty ds. kadr

Szkoła będąca jednostką budżetową zatrudniła pracownika na stanowisku specjalisty ds. kadr. W jaki sposób należy określić jego zakres obowiązków i przedstawić je pracownikowi - pyta Czytelniczka z Ostrołęki.

Pracownik musi być zaznajomiony z zakresem swoich obowiązków. Może to nastąpić w dowolnej formie, nie wyłączając informacji ustnej. Najlepiej jednak zaznajomić pracownika z jego obowiązkami przez wręczenie mu zakresu czynności. Zakres czynności nie może wykraczać poza rodzaj pracy ustalony w umowie o pracę. Szczegółowość wykazu powinna być adekwatna do charakteru i stopnia złożoności zadań pracownika, a także jego wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00