Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-11-10

Kiedy można zawrzeć dwie umowy o pracę z tym samym pracownikiem

Pracodawca, który chce zatrudnić jednego pracownika na dwóch stanowiskach w niepełnym wymiarze czasu pracy na każdym z nich, może tego dokonać w ramach jednej umowy o pracę. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby takiego pracownika zatrudnić na podstawie dwóch odrębnych stosunków pracy.

PROBLEM

Chcemy zatrudnić jedną osobę na dwóch stanowiskach: specjalisty ds. kadr i płac oraz specjalisty ds. księgowości w wymiarze 1/2 etatu na każdym z tych stanowisk. Czy możemy zrobić to na podstawie jednej umowy o pracę ze wskazaniem wymiaru etatu dla każdego z tych stanowisk? Czy może powinniśmy zawrzeć dwie odrębne umowy o pracę?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00