Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-11-02

Jak wypłacać wynagrodzenie za wykonanie zlecenia po zmianach od 1 stycznia 2017 r.

Zatrudniamy zleceniobiorców na umowy dłuższe niż 1 miesiąc. Zdarza się, że w niektórych miesiącach trwania umowy osoby te nie wykonują pracy. Dodatkowo obieg dokumentów związanych z wypłatą wynagrodzeń za wykonywanie zlecenia zajmuje w naszej firmie dużo czasu i może się zdarzyć, że zleceniobiorca nie otrzyma pensji raz w miesiącu. Czy po zmianach od 1 stycznia 2017 r. w zakresie zapewnienia zleceniobiorcom minimalnej stawki godzinowej i wypłaty wynagrodzenia co najmniej raz w miesiącu takie sytuacje będą dopuszczalne?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00