Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-08-01

Ewidencja księgowa komputera nabytego w częściach

Organizacja zakupiła komputer w częściach (u różnych sprzedających, w związku z tym otrzymała kilka różnych faktur w ciągu 2 miesięcy). Wartość poszczególnych części nie przekracza 2000 zł, ale w sumie cały komputer po złożeniu kosztował ponad 4000 zł. Jak ten zakup należy ująć w ewidencji? Czy każdą część należy wpisać oddzielnie według faktur z różnymi datami nabycia (monitor, komputer, drukarka, klawiatura, skaner itd.) i ująć w ewidencji wyposażenia, czy jednak części te należy potraktować jako całość i ująć w księdze środków trwałych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00