Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-06-28

Wykonanie nakazu PIP w zakresie bhp w pomieszczeniach pracy

Po kontroli Państwowej Inspekcji Pracy pomieszczeń biurowych, inspektor pracy nakazał zapewnienie pracownikom wykonującym pracę na terenie jednego z pomieszczeń pracy co najmniej 2 m2 wolnej powierzchni podłogi (niezajętej przez urządzenia techniczne, sprzęt itp.). Aranżacja pomieszczenia pracy była bardzo kosztowna, na terenie każdego stanowiska pracy znajdują się wszystkie niezbędne do pracy urządzenia biurowe (np. drukarka, niszczarka do papierów), biurko, szafy i szafki ułatwiające pracę pracownikom. Czy w związku z tym pracodawca ma obowiązek wykonać nakaz PIP? Jaka, zgodnie z przepisami, powinna być powierzchnia stanowiska pracy na 1 pracownika i jaką wysokość pomieszczeń pracy pracodawca ma obowiązek zapewnić na stanowiskach pracy?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00