Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

TEMATY:
TEMATY:

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 08.04.2004, sygn. IV VAT/443-9/II/2004, Urząd Skarbowy w Bytomiu, sygn. IV VAT/443-9/II/2004

W jaki sposób powinny być wypisywane dokumenty poświadczające wynajem powierzchni użytkowej hali (faktury czy rachunki)? W jaki sposób powinny być wypisywane faktury poświadczające dokonywanie zakupów związanych z utrzymaniem ww. hali?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00