Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 15.12.2004, sygn. IIIUS.DFP.2/423/10/04, Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie, sygn. IIIUS.DFP.2/423/10/04

Podatnik ma podpisaną umowę z firmą zagraniczną na dostawę wyrobów, które wykonuje według określonych parametrów zawartych w zleceniu. Umowa między firmami (w części reklamacje prawne i rzeczowe) przewiduje sytuację, w której w przypadku drobnych wad lub braków, a w szczególności koszty związane z transportem, pracą, materiałem lub koszty związane z organizowaniem dodatkowej kontroli towaru przez nabywcę będą przeniesione na dostawcę. Czy w związku z tym będą one stanowiły dla niego koszt uzyskania przychodu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00