Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 08.06.2006, sygn. PP/443-25/06, Urząd Skarbowy w Sopocie, sygn. PP/443-25/06

Czy wartość darowizny w postaci reklamy umieszczonej w ramach promocji "last minute", jako zapełnienie powierzchni reklamowej gazety, dla celów stosowania przepisów ustawy o VAT w odniesieniu do obowiązku naliczenia podatku, powinna zostać pomniejszona o stosowany przez Wydawnictwo rabat w wysokości do 99% wartości cennikowej?

Pytanie podatnika

P O S T A N O W I E NI E

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Sopocie działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 8 poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Podatnika z dnia 27.03.2006r.(data wpływu do tut. Urzędu Skarbowego 31.03.2006r.) uzupełniony pismem z dnia 07 kwietnia 2006r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie:

czy wartość darowizny w postaci reklamy umieszczonej w ramach promocji "last minute", jako zapełnienie powierzchni reklamowej gazety, dla celów stosowania przepisów ustawy o VAT w odniesieniu do obowiązku naliczenia podatku, powinna zostać pomniejszona o stosowany przez Wydawnictwo rabat w wysokości do 99% wartości cennikowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00