Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 22.10.2010, sygn. ILPP2/443-1123/10-4/AD, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1123/10-4/AD

Czy Wnioskodawca będzie miał możliwość częściowego odliczenia podatku VAT od remontu pomieszczeń w których świadczone są usługi opodatkowane dla czytelników?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 16 lipca 2010 r. (data wpływu 19 lipca 2010 r.) uzupełnionym pismem z dnia 22 września 2010 r. (data wpływu 27 września 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19 lipca 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 22 września 2010 r. (data wpływu 27 września 2010 r.) o doprecyzowanie przedstawionego we wniosku zdarzenia przyszłego.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca w 2010 r. występuje z wnioskiem o dofinansowanie ze środków unijnych projektu pod nazwą Przebudowa i rozbudowa. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi zabudowę tarasu i podcieni, wymianę dachu, docieplenie i malowanie budynku, budowę parkingu, wymianę części okien, modernizację wypożyczalni dla dorosłych, montaż instalacji przeciwpożarowej, wymianę instalacji kanalizacyjnej. Ponadto planuje się likwidację barier architektonicznych (obecnie pomieszczenia na piętrze są niedostępne dla niepełnosprawnych) oraz w celu bardziej ekonomicznego wykorzystania powierzchni i wygospodarowania dodatkowej sali na działalność merytoryczną przebudowę powierzchni administracji.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00