Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 16.04.2014, sygn. ITPB3/423-26/14/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-26/14/PS

Czy mimo nie obciążenia konta wyniku finansowego w bieżącym okresie koszty pośrednie będą kosztami uzyskania przychodu bieżącego okresu?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 13 stycznia 2013 r. (data wpływu 20 stycznia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie potrącalności kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 stycznia 2014 r. został złożony wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie potrącalności kosztów uzyskania przychodów.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca jest podatnikiem VAT czynnym. W zakres przedmiotu działalności Wnioskodawcy wchodzi najem powierzchni handlowych. Wnioskodawca rozpoczął proces inwestycyjny polegający na budowie centrum handlowego. Otwarcie centrum planowane jest na koniec 2015 roku. W ramach przeprowadzanej inwestycji Spółka ponosi szereg wydatków związanych z procesem komercjalizacji oraz wydatków pośrednio związanych z dokonywaną inwestycją. Jednym z wydatków jest wynagrodzenie wypłacane na podstawie umowy pośrednictwa, której przedmiotem jest:

  1. Opracowanie podziału powierzchni dla poszczególnych najemców oraz harmonogramu najmu lokali,
  2. Gromadzenie informacji w celu zidentyfikowania potencjalnych Najemców lokali,
  3. Dystrybuowanie wśród potencjalnych Najemców materiałów promocyjnych i marketingowych oraz współpraca przy przygotowaniu odpowiednich materiałów promocyjnych, wizualizacyjnych oraz graficznych,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00