Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 02.01.2014, sygn. IBPP1/443-862/13/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-862/13/AW

Czy do usług objętych pakietami należy stosować jedną stawkę podatku

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112 poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 4 września 2013 r. (data wpływu 19 września 2013 r.), uzupełnionym pismem z 16 grudnia 2013 r. (data wpływu 19 grudnia 2013 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania stawką w wysokości 8% świadczonych przez Wnioskodawcę usług oferowanych w formie pakietów promocyjnych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19 września 2013 r. wpłynął do tut. Organu ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych przez Wnioskodawcę usług oferowanych w formie pakietów promocyjnych.

Wniosek uzupełniono pismem z 16 grudnia 2013 r. (data wpływu 19 grudnia 2013 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z 6 grudnia 2013 r. znak IBPP1/443-862/13/AW.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca w ramach prowadzonej działalności gospodarczej oferuje swoim klientom m.in. sprzedaż usług kompleksowych w zakresie obsługi hotelowej w obiekcie należącym do Spółki, a będącym jej wyodrębnioną jednostką organizacyjną. W ramach tej obsługi klient ma możliwość wykupienia usługi na którą składają się m.in.:

  • nocleg ze śniadaniem;
  • wyżywienie (obiadokolacja, kolacja, przerwa kawowa, kosz owoców itp.);
  • wstęp do strefy wellness, tj. wstępu do sauny oraz korzystania z basenu hotelowego;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00