Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 21.01.2014, sygn. IPPP1/443-1365/13-2/IGo, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1365/13-2/IGo

Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych kontrahentom, w związku z działalnością gospodarczą.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 23 grudnia 2013 r. (data wpływu 27 grudnia 2013 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych kontrahentom, w związku z działalnością gospodarczą - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27 grudnia 2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych kontrahentom, w związku z działalnością gospodarczą.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Sp. z o.o. (dalej: Spółka), w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, nabywa bądź zleca produkcję drukowanych materiałów informacyjnych oraz reklamowych dotyczących towarów (produktów leczniczych i kosmetyków) dystrybuowanych przez Spółkę. W ramach prowadzonej działalności Spółka wykorzystuje drukowane materiały zużywając je samodzielnie w ramach akcji promocyjnych oraz promocyjno-informacyjnych jak również powierzając bądź przekazując współpracującym kontrahentom uczestniczącym w dystrybucji lub promocji towarów dystrybuowanych przez Spółkę (np. aptekom, lekarzom - w tym stomatologom, pacjentom).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00