Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.07.2017, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.225.2017.1.MK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.225.2017.1.MK

w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania materiałów reklamowo-informacyjnych

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 14 lipca 2017 r. (data wpływu 17 lipca 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania materiałów reklamowo-informacyjnych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 lipca 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania materiałów reklamowo-informacyjnych.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (dalej jako: Wnioskodawca lub Spółka) prowadzi działalność gospodarczą, która związana jest z dystrybucją na terenie Polski produktów należących do dwóch głównych sektorów działalności Spółki, tj. sektor zdrowia oraz dział środków ochrony roślin.

Spółka w ramach prowadzonej działalności podejmuje szereg działań o charakterze promocyjno-reklamowym, mających na celu umacnianie pozycji produktów grupy B., budowaniu świadomości marki wśród konsumentów, a w konsekwencji zwiększenie wolumenu sprzedaży.

W ramach szeroko rozumianych działań marketingowych Spółka wydaje nieodpłatnie materiały o charakterze reklamowo-informacyjnym, tj. m.in. banery reklamowe, plakaty, w celu wywieszenia ich na witrynie bądź wewnątrz danego punktu sprzedaży, różnego rodzaju wzorniki, ulotki, nalepki informacyjne, katalogi, reklamujące produkty dystrybuowane przez Spółkę, które mają przede wszystkim na celu rozpowszechnianie informacji o ofercie handlowej Spółki i zachęceniu potencjalnych klientów do ich zakupu oraz promowaniu dystrybuowanych przez Spółkę produktów [dalej: Materiały reklamowo-informacyjne].

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00