Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 30.07.2019, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.178.2019.1.PW, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.178.2019.1.PW

Opodatkowanie u źródła wartości wypłaconych należności z tytułu zakupu powierzchni reklamowej, uprawnień do emisji przekazu reklamowego i czasu antenowego.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 23 kwietnia 2019 r. (data wpływu 29 kwietnia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie opodatkowania u źródła wartości wypłaconych należności z tytułu zakupu powierzchni reklamowej, uprawnień do emisji przekazu reklamowego i czasu antenowego jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 29 kwietnia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie opodatkowania u źródła wartości wypłaconych należności z tytułu zakupu powierzchni reklamowej, uprawnień do emisji przekazu reklamowego i czasu antenowego.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka jest domem mediowym funkcjonującym w międzynarodowej grupie podmiotów powiązanych (dalej: Grupa) działającej w branży reklamy i public relations. Głównym przedmiotem działalności Spółki jest kompleksowe planowanie, przygotowanie i realizacja zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych i informacyjnych na rzecz niepowiązanych podmiotów zewnętrznych (dalej: Klienci, Reklamodawcy). Działalność ta obejmuje planowanie i zakup mediów w celu realizacji kampanii informacyjnych i reklamowych, zarówno z wykorzystaniem tradycyjnych kanałów komunikacji, np. telewizji, prasy, radia, kina i reklamy zewnętrznej (out-door, np. tablice reklamowe i billboardy) jak i kanałów cyfrowych. W ramach Grupy funkcjonują również podmioty specjalizujące się w niektórych tylko rodzajach mediów, np. mediach cyfrowych, społecznościowych, aplikacjach mobilnych, itd.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00