Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2013 poz. 1857

Porozumienie międzygminne Prezydenta Miasta Zielona Góra

z dnia 2 sierpnia 2013r.

w sprawie realizacji inwestycji pn. „Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy w Drzonkowie” na terenie gminy Zielona Góra

zawarte pomiędzy:

Miastem Zielona Góra , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, reprezentowanym przez Prezydenta Miasta Zielona Góra - Janusza Kubickiego, przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta Zielona Góra Emilii Wojtuściszyn zwanym dalej "Miastem"

a

Gminą Zielona Góra, ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra reprezentowaną przez Wójta Gminy Zielona Góra - Mariusza Zalewskiego przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Zielona Góra Elżbiety Łuczak-Kumorek zwaną dalej "Gminą"

łącznie zwane "Stronami"

Na podstawie uchwały Nr LI.438.2013 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 25 czerwca 2013r. w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Gminy Zielona Góra zadań, które będą realizowane przez Miasto Zielona Góra oraz zawarcie porozumień pomiędzy Miastem Zielona Góra a Gminą Zielona Góra oraz uchwały Nr XXXV.290.2013 Rady Gminy Zielona Góra z dnia 26 czerwca 2013r. w sprawie powierzenia realizacji zadań w drodze porozumienia międzygminnego , w związku z art. 74 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz.594 tekst jednolity), Strony postanawiają co następuje :

§ 1. Realizując ideę rozwoju regionalnego i współdziałania międzykomunalnego jednostek samorządu terytorialnego w odniesieniu do realizacji zadań własnych Strony zawierają Porozumienie w sprawie realizacji zadania pn. "Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy w Drzonkowie" na terenie gminy Zielona Góra w zakresie objętym Porozumieniem.

§ 2. 1. Przedmiotem Porozumienia stosownie do § 1 Porozumienia jest "Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy w Drzonkowie".

2. Szczegółowy zakres prac będzie uzgodniony pomiędzy Stronami przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Miasto.

3. Inwestycja będzie realizowana na terenie działki nr ewid. 356/2 obręb ewidencyjny Drzonków.

4. W zakresie określonym w § 1 Miasto przejmuje prawa i obowiązki Gminy. Strony przy realizacji Porozumienia zobowiązują się do współpracy na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa powszechnie obowiązującego oraz Porozumienia.

§ 3. 1. Zadanie przekazane Porozumieniem, Miasto wykona stosownie do obowiązujących przepisów prawnych.

2. Gmina udostępni Miastu nieodpłatnie posiadaną dokumentację techniczną w postaci graficznej i elektronicznej w terminie 14 dni od daty podpisania Porozumienia, chyba że dokumentacja została już wcześniej przekazana na podstawie protokołu przekazania

3. Gmina dostarczy Miastu nieodpłatnie wszelkie posiadane dane niezbędne do sporządzenia wniosku o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy w Drzonkowie" w terminie 7 dni od złożenia w tym przedmiocie wniosku przez Miasto.

4. Gmina przekazuje niniejszym Miastu w użyczenie nieruchomość dz. nr ewid. 356/2 w miejscowości Drzonków celem realizacji przedmiotu Porozumienia na czas realizacji zadania, o którym mowa w § 1.

5. Pieczę nad robotami budowlanymi na terenie Gminy sprawuje Miasto.

6. Miasto zobowiązuje się do przeprowadzenia inwestycji, o której mowa w § 1 w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i Gminy a po wykonaniu zadania do uporządkowania miejsca, w którym były wykonywane prace.

7. Miasto zobowiązuje się do nieodpłatnego przekazania nakładów poniesionych na realizację zadania, o którym mowa w § 1, a Gmina do przejęcia wymienionych nakładów.

§ 4. Miasto na realizację zadania określonego w § 1 zabezpieczy kwotę 45 000 zł.

§ 5. Wkład własny Gminy stanowi:

- przywołane powyżej użyczenie nieruchomości,

- projekt remontu kapliczki wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Drzonków dz. nr 356/2,

- po realizacji inwestycji Gmina zobowiązuje się do bieżącego utrzymania obiektu.

§ 6. 1. Porozumienie zostaje zawarte na czas do dnia zakończenia realizacji zadania, o którym mowa w § 1 nie dłużej jednak niż na 12 miesięcy od daty podpisania porozumienia.

2. W razie rażącego naruszenia przez jedną ze Stron postanowień Porozumienia lub nienależytego wykonywania obowiązków, druga Strona ma prawo rozwiązać Porozumienie bez zachowania terminu wypowiedzenia przez oświadczenie złożone na piśmie.

§ 7. Zmiany niniejszego Porozumienia wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 8. Porozumienie sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron.

§ 9. Porozumienie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego i wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Gmina

Miasto

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00