Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXXII/188/13 Rady Miejskiej w Nowym Miasteczku
z dnia 21 sierpnia 2013r.
w sprawie zmian do uchwały nr XXXI/175/13 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Nowe Miasteczko
Na podstawie Na podstawie art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach ( t.j Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm. ) po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowej Soli
u c h w a l a s i ę, c o n a s t ę p u j e:
§ 1. W uchwale nr XXXI/175/13 Rady Miejskiej w Nowym Miasteczku z dnia 16.07.2013 r.
w sprawie: regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Nowe Miasteczko wprowadza się zmiany:
1. W § 25 pkt. 1 dodaje się zdanie drugie o brzmieniu:
Właściciele nieruchomości dokonują uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń
z części nieruchomości służących do użytku publicznego poprzez ich odgarnięcie do krawędzi chodnika, a w razie potrzeby ich pryzmowanie w sposób niepowodujący zakłóceń w ruchu pieszym
i pojazdów, z zachowaniem swobodnego dostępu do wyznaczonych przejść dla pieszych, urządzeń energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych i innych oraz w taki sposób aby nie niszczyć nawierzchni chodnika.".
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Nowe Miasteczko.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego i podlega podaniu do publicznej wiadomości