Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXXIII/248/2013 Rady Miejskiej w Pułtusku
z dnia 18 marca 2013r.
w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pułtusk
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 oraz art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.),
po zasięgnięciu opinii państwowego powiatowego inspektora sanitarnego,
Rada Miejska w Pułtusku, uchwala co następuje:
§ 1.
Uchwala się Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pułtusk, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Pułtusk.
§ 3.
Traci moc uchwała Nr XV/151/2007 Rady Miejskiej w Pułtusku z dnia 26 października 2007 r. w sprawie uchwalenia Szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pułtusk.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Pułtusku |
Załącznik do Uchwały Nr XXXIII/248/2013
Rady Miejskiej w Pułtusku
z dnia 18 marca 2013 r.
Zalacznik1.doc
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pułtusk zwany dalej "Regulaminem"