Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego rok 2013 poz. 3842

Uchwała nr XXXIII/248/2013 Rady Miejskiej w Pułtusku

z dnia 18 marca 2013r.

w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pułtusk

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 oraz art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.),

po zasięgnięciu opinii państwowego powiatowego inspektora sanitarnego,
Rada Miejska w Pułtusku, uchwala co następuje:

§ 1.

Uchwala się Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pułtusk, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Pułtusk.

§ 3.

Traci moc uchwała Nr XV/151/2007 Rady Miejskiej w Pułtusku z dnia 26 października 2007 r. w sprawie uchwalenia Szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pułtusk.

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Pułtusku


dr Andrzej Kwiatkowski


Załącznik do Uchwały Nr XXXIII/248/2013
Rady Miejskiej w Pułtusku
z dnia 18 marca 2013 r.
Zalacznik1.doc

Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pułtusk zwany dalej "Regulaminem"

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00