Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego rok 2013 poz. 8759

Porozumienie nr 4/2013 Prezydenta Miasta Radomia

z dnia 3 lipca 2013r.

w sprawie przekazania środków finansowych na częściowe pokrycie kosztów zakupu samochodów osobowych w policyjnej wersji „nieoznakowany” dla Komendy Miejskiej Policji w Radomiu

zawarte pomiędzy Gminą Miasta Radomia, zwaną dalej „ Gminą ” reprezentowaną przez:

Pana Andrzeja Kosztowniaka - Prezydenta Miasta Radomia,

przy kontrasygnacie Pana Sławomira Szlachetki -  Skarbnika Miasta Radomia

a

Mazowieckim Komendantem Wojewódzkim Policji - Panem Rafałem Batkowskim - zwanym dalej „KOMENDANTEM”

przy kontrasygnacie Głównego Księgowego - Naczelnika Wydziału Finansów KWP z siedzibą w Radomiu - Pani Anny Cichockiej

Działając na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 14 Ustawy z dnia 08.03.1990r o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U z 2001r Nr 142, poz.1591 ze zm.), art. 13, ust 3 i ust. 4e pkt.2 oraz ust. 4f pkt. 1 Ustawy z dnia 06.04.1990r o Policji (tekst jednolity Dz.U z 2011r Nr 287, poz. 1687 ze zm.) w celu pokrycia częściowych  wydatków inwestycyjnych:

§ 1. Gmina przekaże w 2013r, a KOMENDANT przyjmie kwotę do 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na dofinansowanie przez Gminę zakupu 2 sztuk samochodów osobowych w policyjnej wersji „nieoznakowany” dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Radomiu.

§ 2. 1. Środki, o których mowa w §1 niniejszego Porozumienia, Gmina przekaże na rachunek bankowy funduszu celowego - Wojewódzkiego Mazowieckiego Funduszu Wsparcia Policji nr 59 1130 1017 0020 1239 6320 0001, niezwłocznie po rozstrzygnięciu procedury w sprawie zamówienia publicznego, najpóźniej do dnia podpisania umowy z wyłonionym wykonawcą na podstawie noty księgowej wystawionej przez Komendanta wraz z prawomocnym dokumentem o rozstrzygnięciu przetargu na w/w zakupy.

2. Zakup pojazdów wymienionych w § 1 sfinansowany zostanie ze środków, o których mowa wyżej oraz środków budżetowych Policji.

3. Źródłem finansowania są środki określone w budżecie Gminy: Dział 754, rozdz. 75404, § 6170.

4. Niewykorzystane środki podlegają zwrotowi na rachunek bankowy Gminy: PEKAO SA II o/Radom 53 1240 3259 1111 0000 2989 2389 w terminie do dnia 13.12.2013r.

5. Przekazujący zastrzega sobie prawo sprawdzenia prawidłowości wykorzystania środków finansowych przekazanych na cel określony w § 1.

§ 3. KOMENDANT oświadcza, że:

1. Środki finansowe wydatkuje zgodnie z ich przeznaczeniem wskazanym w Porozumieniu, z należytą starannością w celu uzyskania najlepszych efektów z otrzymanych nakładów finansowych o których mowa w §1 na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Radomiu.

2. Przy wydatkowaniu środków finansowych pochodzących od Gminy zastosuje przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r Nr 113, poz. 759 ze zm.).

3. Złoży szczegółowe rozliczenie z otrzymanych środków finansowych, w tym udostępni kopie dokumentacji zakupu potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

4. Zobowiązuje się wykorzystać środki wyłącznie na cel, o którym mowa w § 1 w terminie do dnia 13.12.2013r.

5. W przypadku nie dokonania zakupu pojazdów wymienionych w § 1 zwróci przekazane środki, o których mowa w cytowanym paragrafie, do dnia 13.12.2013r.

6. W przypadku wydatkowania środków niezgodnie z przeznaczeniem, zwróci środki w terminie 14 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości.

§ 4. KOMENDANT zastrzega sobie prawo do powierzenia przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na zakup pojazdów, o których mowa w § 1 innym jednostkom Policji, zgodnie z art. 15 ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r Nr.113, poz. 759 ze zm.).

§ 5. KOMENDANTOWI przysługiwać będzie prawo własności samochodów, o których mowa w § 1 i ponosić będzie koszty związane z eksploatacją, utrzymaniem i amortyzacją zakupionych pojazdów.

§ 6. Współpracę merytoryczną w zakresie realizacji Porozumienia ze strony Gminy Miasta Radomia prowadzić będzie Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego.

§ 7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Porozumieniem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i Ustawy o finansach publicznych.

§ 8. Wszelkie zmiany treści niniejszego porozumienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

§ 9. Niniejsze Porozumienie sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.

PREZYDENT MIASTA


Andrzej Kosztowniak


SKARBNIK MIASTA                                      GŁÓWNY KSIĘGOWY BUDŻETU


Sławomir Szlachetka

MAZOWIECKI                          KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI


mł. insp. Rafał Batkowski


GŁÓWNY KSIĘGOWY                                     Naczelnik Wydziału Finansów                                                            KWP z siedzibą w Radomiu


nadkom. mgr Anna Cichocka

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00