Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 12 czerwca 2019 r., sygn. III SA/Wa 2492/18

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodnicząca sędzia WSA Beata Sobocha, Sędziowie sędzia WSA Honorata Łopianowska, sędzia WSA Waldemar Śledzik (sprawozdawca), Protokolant referent Agnieszka Dominiak, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 12 czerwca 2019 r. sprawy ze skargi "[...]" Sp. z o.o. z siedzibą w W. na interpretację indywidualną Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 28 sierpnia 2018 r. nr 0114-KDIP2-3.4010.194.2018.1.PS w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych oddala skargę.

Uzasadnienie

Pismem z dnia 27 września 2018 r. U. sp. z o.o. z siedzibą w W. (zwana dalej: "Wnioskodawcą" lub "Skarżącą") wniosła do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie skargę na interpretację indywidualną Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 28 sierpnia 2018 r. w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych. Zaskarżona interpretacja została wydana w następujących okolicznościach faktycznych i prawnych sprawy:

W dniu 28 czerwca 2018 r. wpłynął do organu wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia kosztów nabywanych usług do kosztów uzyskania przychodów.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością prawa polskiego, która podlega nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu CIT w Polsce (Wnioskodawca jest polskim rezydentem podatkowym).

Spółka działa w branży farmaceutycznej i prowadzi działalność, między innymi, w zakresie zakupu oraz dystrybucji produktów leczniczych dostępnych bez recepty na polskim rynku. Działalność operacyjna Spółki obejmuje przede wszystkim: zakup produktów leczniczych, ich dystrybucję do klienta, prowadzenie działań promocyjno-marketingowych na polskim rynku, prowadzenie sprzedaży, obsługę reklamacji.

W ramach działalności promocyjno-marketingowej, Spółka korzysta ze wsparcia udzielanego przez profesjonalne podmioty zajmujące się realizowaniem kampanii medialnych, w tym przygotowaniem kompleksowych akcji reklamowych obejmujących opracowanie koncepcji i realizację reklam radiowych i spotów telewizyjnych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00