Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2017-07-28

Co ma zrobić pracodawca z pracownikiem, który złożył odowołanie do ZUS w sprawie odmowy świadczenia rehabilitacyjnego

Pracownik 12.06.2017 wyczerpał okres pobierania zasiłku chorobowego (182 dni). Złożył wniosek o świadczenie rehabilitacyjne. 14 lipca 2017 otrzymał z ZUS-u decyzję, że nie jest niezdolny do pracy. Lekarz prowadzący nie daje mu zdolności do pracy. Pracownik złożył odwołanie do ZUS-u od wydanej decyzji. Pracodawca nie zwolnił dotychczas pracownika. Co powinien zrobić w takim wypadku pracodawca?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00