history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2012-10-10 do 2013-03-01

[19] (utracił moc).

[19] Rozporządzenie utraciło moc 10 października 2012 r. na podstawie § 16 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 września 2012 r. w sprawie krajowego rejestru pojazdów kolejowych (Dz.U. poz. 1063), z wyjątkiem przepisów § 1, § 2, § 3 pkt 5 i 9, § 4, § 5, § 5a ust. 4, § 6–12, § 13 pkt 1–4, § 16–18, § 20–34 oraz załącznika nr 1 i załączników nr 2–5.

Wersja obowiązująca od 2012-10-10 do 2013-03-01

[19] (utracił moc).

[19] Rozporządzenie utraciło moc 10 października 2012 r. na podstawie § 16 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 września 2012 r. w sprawie krajowego rejestru pojazdów kolejowych (Dz.U. poz. 1063), z wyjątkiem przepisów § 1, § 2, § 3 pkt 5 i 9, § 4, § 5, § 5a ust. 4, § 6–12, § 13 pkt 1–4, § 16–18, § 20–34 oraz załącznika nr 1 i załączników nr 2–5.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-07-09 do 2012-10-09

1. Identyfikator cyfrowy eksploatującego pojazd kolejowy stanowi zestaw czterech cyfr określających tego eksploatującego.

2. Sposób uzyskania identyfikatora cyfrowego eksploatującego pojazd kolejowy określa ust. 12 załącznika nr 3 do rozporządzenia.

3. Eksploatujący pojazd kolejowy powiadamia Prezesa UTK o nadanym identyfikatorze cyfrowym.