history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-06-13 do 2019-04-04

[33] 1. W przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 21, raport bieżący zawiera:

1) nazwę (firmę), siedzibę i adres lub imię, nazwisko i adres podmiotu, z którym zawarto umowę, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013;

2) wysokość, warunki i terminy spłaty instrumentów kapitałowych lub pożyczek podporządkowanych, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013;

3) opis powiązań gospodarczych, kapitałowych oraz osobowych domu maklerskiego z podmiotem, z którym zawarto umowę, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013;

4) przedmiot działalności podmiotu, z którym zawarto umowę, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013;

5) oznaczenie sądu rejestrowego i numer, pod jakim podmiot, z którym zawarto umowę, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013, jest zarejestrowany we właściwym rejestrze.

2. Do raportu bieżącego dołącza się kopię umowy, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013.

[33] § 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 8 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu, trybu i formy oraz terminów przekazywania informacji przez firmy inwestycyjne, banki, o których mowa w art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, i banki powiernicze (Dz.U. poz. 1030). Zmiana weszła w życie 13 czerwca 2017 r. i ma zastosowanie po raz pierwszy do informacji przekazywanych za okresy sprawozdawcze kończące się po 13 czerwca 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-06-13 do 2019-04-04

[33] 1. W przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 21, raport bieżący zawiera:

1) nazwę (firmę), siedzibę i adres lub imię, nazwisko i adres podmiotu, z którym zawarto umowę, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013;

2) wysokość, warunki i terminy spłaty instrumentów kapitałowych lub pożyczek podporządkowanych, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013;

3) opis powiązań gospodarczych, kapitałowych oraz osobowych domu maklerskiego z podmiotem, z którym zawarto umowę, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013;

4) przedmiot działalności podmiotu, z którym zawarto umowę, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013;

5) oznaczenie sądu rejestrowego i numer, pod jakim podmiot, z którym zawarto umowę, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013, jest zarejestrowany we właściwym rejestrze.

2. Do raportu bieżącego dołącza się kopię umowy, w wyniku której powstaną instrumenty kapitałowe lub pożyczki podporządkowane, o których mowa w art. 62 lit. a rozporządzenia 575/2013.

[33] § 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 8 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu, trybu i formy oraz terminów przekazywania informacji przez firmy inwestycyjne, banki, o których mowa w art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, i banki powiernicze (Dz.U. poz. 1030). Zmiana weszła w życie 13 czerwca 2017 r. i ma zastosowanie po raz pierwszy do informacji przekazywanych za okresy sprawozdawcze kończące się po 13 czerwca 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-03-04 do 2017-06-12

1. W przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 21, raport bieżący zawiera następujące informacje:

1) nazwę (firmę), siedzibę i adres lub imię, nazwisko i adres podmiotu udzielającego pożyczki lub kredytu;

2) wysokość pożyczki lub kredytu oraz warunki i terminy spłaty wraz z oprocentowaniem;

3) opis powiązań gospodarczych, kapitałowych oraz osobowych domu maklerskiego z podmiotem udzielającym pożyczki lub kredytu;

4) przedmiot działalności podmiotu udzielającego pożyczki lub kredytu;

5) oznaczenie sądu rejestrowego i numer, pod jakim podmiot udzielający pożyczki lub kredytu jest zarejestrowany we właściwym rejestrze.

2. Do raportu bieżącego należy dołączyć kopię umowy pożyczki lub umowy kredytu.