history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-04-19 do 2023-08-04

§ 13. [Obowiązki konsula względem ewidencji wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania] 1. Konsul prowadzi i przechowuje ewidencję wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania.

2. [4] Do ewidencji wpisuje się numer zaświadczenia o prawie do głosowania, datę jego wydania, a także imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia oraz numer ewidencyjny PESEL wyborcy będącego obywatelem polskim, a w przypadku wyborcy będącego obywatelem Unii Europejskiej i nieposiadającego obywatelstwa polskiego – posiadane obywatelstwo oraz numer paszportu albo nazwę i numer innego dokumentu stwierdzającego tożsamość.

3. W przypadku wydania zaświadczenia osobie upoważnionej do ewidencji wpisuje się również imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia oraz numer ewidencyjny PESEL osoby upoważnionej lub, w przypadku gdy osoba upoważniona nie posiada obywatelstwa polskiego, imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, numer paszportu lub nazwę i numer innego dokumentu tożsamości tej osoby oraz posiadane przez nią obywatelstwo.

4. W przypadkach, o których mowa w § 11 ust. 6, w ewidencji umieszcza się również adnotację o wysłaniu zaświadczenia o prawie do głosowania oraz wpisuje się datę jego wysłania.

5. Konsul może prowadzić ewidencję w systemie teleinformatycznym lub w postaci papierowej.

6. Ewidencja wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania, upoważnienia do ich odbioru, a także potwierdzenia ich wysłania stanowią część dokumentacji wyborczej konsula.

[4] § 13 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 7 kwietnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie spisu wyborców przebywających za granicą (Dz.U. poz. 677). Zmiana weszła w życie 19 kwietnia 2019 r.

Wersja obowiązująca od 2019-04-19 do 2023-08-04

§ 13. [Obowiązki konsula względem ewidencji wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania] 1. Konsul prowadzi i przechowuje ewidencję wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania.

2. [4] Do ewidencji wpisuje się numer zaświadczenia o prawie do głosowania, datę jego wydania, a także imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia oraz numer ewidencyjny PESEL wyborcy będącego obywatelem polskim, a w przypadku wyborcy będącego obywatelem Unii Europejskiej i nieposiadającego obywatelstwa polskiego – posiadane obywatelstwo oraz numer paszportu albo nazwę i numer innego dokumentu stwierdzającego tożsamość.

3. W przypadku wydania zaświadczenia osobie upoważnionej do ewidencji wpisuje się również imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia oraz numer ewidencyjny PESEL osoby upoważnionej lub, w przypadku gdy osoba upoważniona nie posiada obywatelstwa polskiego, imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, numer paszportu lub nazwę i numer innego dokumentu tożsamości tej osoby oraz posiadane przez nią obywatelstwo.

4. W przypadkach, o których mowa w § 11 ust. 6, w ewidencji umieszcza się również adnotację o wysłaniu zaświadczenia o prawie do głosowania oraz wpisuje się datę jego wysłania.

5. Konsul może prowadzić ewidencję w systemie teleinformatycznym lub w postaci papierowej.

6. Ewidencja wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania, upoważnienia do ich odbioru, a także potwierdzenia ich wysłania stanowią część dokumentacji wyborczej konsula.

[4] § 13 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 7 kwietnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie spisu wyborców przebywających za granicą (Dz.U. poz. 677). Zmiana weszła w życie 19 kwietnia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-06-27 do 2019-04-18

§ 13. [Obowiązki konsula względem ewidencji wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania] 1. Konsul prowadzi i przechowuje ewidencję wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania.

2. Do ewidencji wpisuje się numer zaświadczenia o prawie do głosowania, datę jego wydania, a także imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia oraz numer ewidencyjny PESEL wyborcy.

3. W przypadku wydania zaświadczenia osobie upoważnionej do ewidencji wpisuje się również imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia oraz numer ewidencyjny PESEL osoby upoważnionej lub, w przypadku gdy osoba upoważniona nie posiada obywatelstwa polskiego, imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, numer paszportu lub nazwę i numer innego dokumentu tożsamości tej osoby oraz posiadane przez nią obywatelstwo.

4. W przypadkach, o których mowa w § 11 ust. 6, w ewidencji umieszcza się również adnotację o wysłaniu zaświadczenia o prawie do głosowania oraz wpisuje się datę jego wysłania.

5. Konsul może prowadzić ewidencję w systemie teleinformatycznym lub w postaci papierowej.

6. Ewidencja wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania, upoważnienia do ich odbioru, a także potwierdzenia ich wysłania stanowią część dokumentacji wyborczej konsula.