Wersja obowiązująca od 2024-04-16 (Dz.U.2024.581 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami] 1. Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja obowiązująca od 2024-04-16 (Dz.U.2024.581 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami] 1. Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-08-08 do 2024-04-15 (Dz.U.2023.1545 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami] 1. Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-09-06 do 2023-08-07 (Dz.U.2022.1876 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami] 1. Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-05-13 do 2022-09-05 (Dz.U.2020.849 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami ] 1. Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-06-17 do 2020-05-12 (Dz.U.2019.1127 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami ] 1. Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-07-04 do 2019-06-16 (Dz.U.2017.1318 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami ] 1. Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-02-16 do 2017-07-03 (Dz.U.2016.186 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami ] 1. Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-06-30 do 2016-02-15
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami] 1. [3] Pacjent podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
[3] Art. 33 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 6 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 2012 r. o zmianie ustawy o działalności leczniczej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 742). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-02-13 do 2012-06-29 (Dz.U.2012.159 tekst jednolity)
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami] 1. Pacjent przebywający w podmiocie leczniczym wykonującym działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-07-01 do 2012-02-12
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami] 1. [11] Pacjent przebywający w podmiocie leczniczym wykonującym działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
[11] Art. 33 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 181 pkt 7 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. Nr 112, poz. 654). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-06-05 do 2011-06-30
[Prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami] 1. [5] Pacjent w zakładzie opieki zdrowotnej przeznaczonym dla osób wymagających całodobowych lub całodziennych świadczeń zdrowotnych ma prawo do kontaktu osobistego, telefonicznego lub korespondencyjnego z innymi osobami.
2. Pacjent ma prawo do odmowy kontaktu z osobami wymienionymi w ust. 1.
[5] Art. 33 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 8 pkt 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawę o akredytacji w ochronie zdrowia oraz ustawę o konsultantach w ochronie zdrowia (Dz.U. Nr 76, poz. 641). Zmiana weszła w życie 5 czerwca 2009 r.