history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-12-01

§ 13. 1. Biuro Zespołu tworzy się w CPD.

2. Do zadań Biura Zespołu należy:

1) prowadzenie dokumentacji;

2) obsługa organizacyjna oraz kancelaryjno-biurowa Zespołu, w tym w szczególności obsługa Komitetu Sterującego;

3) pomoc i wsparcie administracyjne Kierownika Projektu;

4) przygotowanie materiałów informacyjnych dotyczących Zespołu;

5) koordynacja działań w Zespole;

6) koordynacja interakcji i komunikacji między członkami Grup Roboczych;

7) [6] realizacja innych zadań delegowanych przez Kierownika Projektu.

3. Prace Biura koordynuje Kierownik Biura, wyznaczony przez Kierownika Projektu.

[6] § 13 ust. 2 pkt 7 dodany przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 51 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 grudnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania i trybu działania Zespołu do spraw realizacji w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji zadań wynikających z dokumentu „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja powiązanych projektów” (Dz.U.MSWiA. poz. 68). Zmiana weszła w życie 1 grudnia 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-12-01

§ 13. 1. Biuro Zespołu tworzy się w CPD.

2. Do zadań Biura Zespołu należy:

1) prowadzenie dokumentacji;

2) obsługa organizacyjna oraz kancelaryjno-biurowa Zespołu, w tym w szczególności obsługa Komitetu Sterującego;

3) pomoc i wsparcie administracyjne Kierownika Projektu;

4) przygotowanie materiałów informacyjnych dotyczących Zespołu;

5) koordynacja działań w Zespole;

6) koordynacja interakcji i komunikacji między członkami Grup Roboczych;

7) [6] realizacja innych zadań delegowanych przez Kierownika Projektu.

3. Prace Biura koordynuje Kierownik Biura, wyznaczony przez Kierownika Projektu.

[6] § 13 ust. 2 pkt 7 dodany przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 51 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 grudnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania i trybu działania Zespołu do spraw realizacji w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji zadań wynikających z dokumentu „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja powiązanych projektów” (Dz.U.MSWiA. poz. 68). Zmiana weszła w życie 1 grudnia 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-11 do 2017-11-30

§ 13.  1. Biuro Zespołu tworzy się w CPD.

2. Do zadań Biura Zespołu należy:

1) prowadzenie dokumentacji;

2) obsługa organizacyjna oraz kancelaryjno-biurowa Zespołu, w tym w szczególności obsługa Komitetu Sterującego;

3) pomoc i wsparcie administracyjne Kierownika Projektu;

4) przygotowanie materiałów informacyjnych dotyczących Zespołu;

5) koordynacja działań w Zespole;

6) koordynacja interakcji i komunikacji między członkami Grup Roboczych.

3. Prace Biura koordynuje Kierownik Biura, wyznaczony przez Kierownika Projektu.