history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-12-01

§ 6. 1. Do zadań Komitetu Sterującego należy nadzór nad realizacją Projektu i podejmowanie kluczowych decyzji w Projekcie, w tym w szczególności:

1) zatwierdzenie projektu technicznego systemu do wydawania dowodów osobistych z warstwą elektroniczną, o którym mowa w § 9 pkt 1;

2) akceptacja wstępnego projektu ustawy zmieniającej ustawę o dowodach osobistych;

3) akceptacja nowego wzoru dowodu osobistego;

4) akceptacja raportu końcowego z prac Zespołu.

2. [3] Pracami Komitetu Sterującego kieruje Przewodniczący. W czasie nieobecności Przewodniczącego jego obowiązki wykonuje Zastępca Przewodniczącego.

3. Do zadań Przewodniczącego Komitetu Sterującego należy:

1) powołanie członków Komitetu Sterującego, Kierownika Projektu oraz Liderów Grup Roboczych;

2) kierowanie pracami Komitetu Sterującego;

3) zwoływanie posiedzeń Komitetu Sterującego;

4) przedstawianie Ministrowi informacji o stanie realizacji Projektu.

4. Posiedzenia Komitetu Sterującego odbywają się nie rzadziej niż raz w miesiącu.

5. Decyzje Komitetu Sterującego są podejmowane zwykłą większością głosów. Członkom Komitetu Sterującego przysługuje po jednym głosie. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego.

[3] § 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 51 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 grudnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania i trybu działania Zespołu do spraw realizacji w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji zadań wynikających z dokumentu „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja powiązanych projektów” (Dz.U.MSWiA. poz. 68). Zmiana weszła w życie 1 grudnia 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-12-01

§ 6. 1. Do zadań Komitetu Sterującego należy nadzór nad realizacją Projektu i podejmowanie kluczowych decyzji w Projekcie, w tym w szczególności:

1) zatwierdzenie projektu technicznego systemu do wydawania dowodów osobistych z warstwą elektroniczną, o którym mowa w § 9 pkt 1;

2) akceptacja wstępnego projektu ustawy zmieniającej ustawę o dowodach osobistych;

3) akceptacja nowego wzoru dowodu osobistego;

4) akceptacja raportu końcowego z prac Zespołu.

2. [3] Pracami Komitetu Sterującego kieruje Przewodniczący. W czasie nieobecności Przewodniczącego jego obowiązki wykonuje Zastępca Przewodniczącego.

3. Do zadań Przewodniczącego Komitetu Sterującego należy:

1) powołanie członków Komitetu Sterującego, Kierownika Projektu oraz Liderów Grup Roboczych;

2) kierowanie pracami Komitetu Sterującego;

3) zwoływanie posiedzeń Komitetu Sterującego;

4) przedstawianie Ministrowi informacji o stanie realizacji Projektu.

4. Posiedzenia Komitetu Sterującego odbywają się nie rzadziej niż raz w miesiącu.

5. Decyzje Komitetu Sterującego są podejmowane zwykłą większością głosów. Członkom Komitetu Sterującego przysługuje po jednym głosie. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego.

[3] § 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 51 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 grudnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania i trybu działania Zespołu do spraw realizacji w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji zadań wynikających z dokumentu „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja powiązanych projektów” (Dz.U.MSWiA. poz. 68). Zmiana weszła w życie 1 grudnia 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-11 do 2017-11-30

§ 6.  1. Do zadań Komitetu Sterującego należy nadzór nad realizacją Projektu i podejmowanie kluczowych decyzji w Projekcie, w tym w szczególności:

1) zatwierdzenie projektu technicznego systemu do wydawania dowodów osobistych z warstwą elektroniczną, o którym mowa w § 9 pkt 1;

2) akceptacja wstępnego projektu ustawy zmieniającej ustawę o dowodach osobistych;

3) akceptacja nowego wzoru dowodu osobistego;

4) akceptacja raportu końcowego z prac Zespołu.

2. Pracami Komitetu Sterującego kieruje Przewodniczący.

3. Do zadań Przewodniczącego Komitetu Sterującego należy:

1) powołanie członków Komitetu Sterującego, Kierownika Projektu oraz Liderów Grup Roboczych;

2) kierowanie pracami Komitetu Sterującego;

3) zwoływanie posiedzeń Komitetu Sterującego;

4) przedstawianie Ministrowi informacji o stanie realizacji Projektu.

4. Posiedzenia Komitetu Sterującego odbywają się nie rzadziej niż raz w miesiącu.

5. Decyzje Komitetu Sterującego są podejmowane zwykłą większością głosów. Członkom Komitetu Sterującego przysługuje po jednym głosie. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego.