history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-09-26 do 2019-12-30

§ 3. 1. [2] W skład Zespołu wchodzą:

1) koordynator Zespołu – przedstawiciel Ministra Edukacji Narodowej;

2) Jolanta Broda – Kuratorium Oświaty w Białymstoku;

3) Magdalena Cichostępska – Kuratorium Oświaty w Warszawie;

4) prof. dr hab. Iwona Chrzanowska – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu;

5) Marzenna Czarnocka – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 w Warszawie;

6) Małgorzata Dońska-Olszko – Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 327 im. dr Anny Lechowicz w Warszawie;

7) Monika Gołubiew-Konieczna – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 7 w Gdańsku;

8) Marzenna Habib – Ośrodek Rozwoju Edukacji;

9) Robert Jagodziński – Fundacja Aktywnej Rehabilitacji;

10) dr Tomasz Knopik – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie;

11) prof. dr hab. Kazimiera Krakowiak – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie;

12) prof. dr hab. Grażyna Krasowicz-Kupis – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie;

13) Izabella Lutze – Ośrodek Rozwoju Edukacji;

14) Barbara Łaska – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 5 w Łodzi;

15) dr Joanna Moleda – Akademia Pedagogiki Specjalnej;

16) prof. dr hab. Wojciech Otrębski – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie;

17) Karol Pawlak – Polska Rada do spraw Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF);

18) dr Tomasz Rowiński – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie;

19) Katarzyna Stępniak – O środek Rozwoju Edukacji;

20) prof. dr hab. Grzegorz Szumski – Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie;

21) Marek Tarwacki – Szkół Podstawowa im. Stanisława Moniuszki w Łajskach;

22) Anna Tomaszewska – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Łodzi;

23) dr Grażyna Walczak – Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie;

24) dr Katarzyna Wiejak – Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie;

25) Katarzyna Sieradzan – Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych Nr 1 w Warszawie;

26) Monika Zakrzewska – Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną;

27) prof. dr hab. Marzenna Zaorska – Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Polska Akademia Nauk;

28) Liliana Zientecka – Narodowa Rada Rozwoju;

29) sekretarz Zespołu – przedstawiciel Ośrodka Rozwoju Edukacji.

2. Koordynator Zespołu może zapraszać do udziału w pracach Zespołu, z głosem doradczym, osoby niebędące członkami Zespołu, w szczególności:

1) przedstawicieli:

a) jednostek systemu oświaty,

b) organizacji i instytucji działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami,

c) innych organów administracji rządowej;

2) ekspertów.

3. W posiedzeniach Zespołu mogą także uczestniczyć członkowie kierownictwa Ministerstwa Edukacji Narodowej i dyrektorzy komórek organizacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej lub wyznaczeni przez nich pracownicy tych komórek.

[2] § 3 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 37 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 września 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu do spraw opracowania modelu kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Dz.U.MEN. poz. 29). Zmiana weszła w życie 26 września 2018 r.

Wersja obowiązująca od 2018-09-26 do 2019-12-30

§ 3. 1. [2] W skład Zespołu wchodzą:

1) koordynator Zespołu – przedstawiciel Ministra Edukacji Narodowej;

2) Jolanta Broda – Kuratorium Oświaty w Białymstoku;

3) Magdalena Cichostępska – Kuratorium Oświaty w Warszawie;

4) prof. dr hab. Iwona Chrzanowska – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu;

5) Marzenna Czarnocka – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 w Warszawie;

6) Małgorzata Dońska-Olszko – Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 327 im. dr Anny Lechowicz w Warszawie;

7) Monika Gołubiew-Konieczna – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 7 w Gdańsku;

8) Marzenna Habib – Ośrodek Rozwoju Edukacji;

9) Robert Jagodziński – Fundacja Aktywnej Rehabilitacji;

10) dr Tomasz Knopik – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie;

11) prof. dr hab. Kazimiera Krakowiak – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie;

12) prof. dr hab. Grażyna Krasowicz-Kupis – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie;

13) Izabella Lutze – Ośrodek Rozwoju Edukacji;

14) Barbara Łaska – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 5 w Łodzi;

15) dr Joanna Moleda – Akademia Pedagogiki Specjalnej;

16) prof. dr hab. Wojciech Otrębski – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie;

17) Karol Pawlak – Polska Rada do spraw Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF);

18) dr Tomasz Rowiński – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie;

19) Katarzyna Stępniak – O środek Rozwoju Edukacji;

20) prof. dr hab. Grzegorz Szumski – Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie;

21) Marek Tarwacki – Szkół Podstawowa im. Stanisława Moniuszki w Łajskach;

22) Anna Tomaszewska – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Łodzi;

23) dr Grażyna Walczak – Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie;

24) dr Katarzyna Wiejak – Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie;

25) Katarzyna Sieradzan – Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych Nr 1 w Warszawie;

26) Monika Zakrzewska – Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną;

27) prof. dr hab. Marzenna Zaorska – Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Polska Akademia Nauk;

28) Liliana Zientecka – Narodowa Rada Rozwoju;

29) sekretarz Zespołu – przedstawiciel Ośrodka Rozwoju Edukacji.

2. Koordynator Zespołu może zapraszać do udziału w pracach Zespołu, z głosem doradczym, osoby niebędące członkami Zespołu, w szczególności:

1) przedstawicieli:

a) jednostek systemu oświaty,

b) organizacji i instytucji działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami,

c) innych organów administracji rządowej;

2) ekspertów.

3. W posiedzeniach Zespołu mogą także uczestniczyć członkowie kierownictwa Ministerstwa Edukacji Narodowej i dyrektorzy komórek organizacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej lub wyznaczeni przez nich pracownicy tych komórek.

[2] § 3 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 37 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 września 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu do spraw opracowania modelu kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Dz.U.MEN. poz. 29). Zmiana weszła w życie 26 września 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-10-13 do 2018-09-25

§ 3. 1. W skład Zespołu wchodzą:

1) koordynator Zespołu – przedstawiciel Ministra Edukacji Narodowej;

2) Jolanta Broda – Kuratorium Oświaty w Białymstoku;

3) Magdalena Cichostępska – Kuratorium Oświaty w Warszawie;

4) prof. dr hab. Iwona Chrzanowska – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu;

5) Marzena Czarnocka – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 w Warszawie;

6) Małgorzata Dońska-Olszko – Zespół Szkół Specjalnych Nr 109 w Warszawie;

7) Monika Gołubiew-Konieczna – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 7 w Gdańsku;

8) Anna Grabowska – Fundacja „Promyk Słońca” we Wrocławiu;

9) Marzenna Habib – Ośrodek Rozwoju Edukacji;

10) Robert Jagodziński – Fundacja Aktywnej Rehabilitacji;

11) Małgorzata Jarnuszkiewicz – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 8 w Warszawie;

12) prof. dr hab. Kazimiera Krakowiak – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie;

13) prof. dr hab. Grażyna Krasowicz-Kupis – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie;

14) Izabella Lutze – Ośrodek Rozwoju Edukacji;

15) Barbara Łaska – Kuratorium Oświaty w Łodzi;

16) dr Joanna Moleda – Akademia Pedagogiki Specjalnej;

17) prof. dr hab. Wojciech Otrębski – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Lublinie;

18) Karol Pawlak – przedstawiciel Polskiej Rady do spraw Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF);

19) dr Tomasz Rowiński – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie;

20) Katarzyna Stępniak – Ośrodek Rozwoju Edukacji;

21) prof. dr hab. Grzegorz Szumski – Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie;

22) Marek Tarwacki – Zespół Szkół w Łajskach;

23) Anna Tomaszewska – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Łodzi;

24) dr Grażyna Walczak – Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie;

25) dr Katarzyna Wiejak – Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie;

26) Katarzyna Sieradzan – Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych Nr 1 w Warszawie;

27) Monika Zakrzewska – Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną;

28) Joanna Zajączkowska – Fundacja Aktywnej Rehabilitacji;

29) prof. dr hab. Marzenna Zaorska – Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Polska Akademia Nauk;

30) Liliana Zientecka – członek Narodowej Rady Rozwoju;

31) sekretarz Zespołu – przedstawiciel Ośrodka Rozwoju Edukacji.

2. Koordynator Zespołu może zapraszać do udziału w pracach Zespołu, z głosem doradczym, osoby niebędące członkami Zespołu, w szczególności:

1) przedstawicieli:

a) jednostek systemu oświaty,

b) organizacji i instytucji działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami,

c) innych organów administracji rządowej;

2) ekspertów.

3. W posiedzeniach Zespołu mogą także uczestniczyć członkowie kierownictwa Ministerstwa Edukacji Narodowej i dyrektorzy komórek organizacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej lub wyznaczeni przez nich pracownicy tych komórek.