history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-04-27 do 2018-04-13

§ 10.

[3] Do zakresu czynności Podsekretarza Stanu Bartosza Marczuka należy w szczególności:

1) kształtowanie polityki rodzinnej, koordynacja przygotowywania standardów oraz monitorowanie wdrażanych rozwiązań z zakresu:

a) wsparcia rodziny, systemu pieczy zastępczej oraz adopcji,

b) świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i wsparcia osób uprawnionych do alimentów oraz innych pozaubezpieczeniowych pieniężnych świadczeń socjalnych na rzecz rodziny,

c) opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3;

2) koordynowanie przygotowania, realizacji i monitorowania resortowych i rządowych programów z zakresu polityki państwa na rzecz dziecka i rodziny, w tym programów dotyczących wsparcia rodzin wychowujących dzieci, pieczy zastępczej oraz opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3;

3) koordynowanie realizacji zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych;

4) inicjowanie, koordynowanie i nadzorowanie wykonywania zadań przez:

a) Departament Polityki Rodzinnej,

b) Departament Informatyki.

[3] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 22 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MRPiPS. poz. 22). Zmiana weszła w życie 27 kwietnia 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-04-27 do 2018-04-13

§ 10.

[3] Do zakresu czynności Podsekretarza Stanu Bartosza Marczuka należy w szczególności:

1) kształtowanie polityki rodzinnej, koordynacja przygotowywania standardów oraz monitorowanie wdrażanych rozwiązań z zakresu:

a) wsparcia rodziny, systemu pieczy zastępczej oraz adopcji,

b) świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i wsparcia osób uprawnionych do alimentów oraz innych pozaubezpieczeniowych pieniężnych świadczeń socjalnych na rzecz rodziny,

c) opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3;

2) koordynowanie przygotowania, realizacji i monitorowania resortowych i rządowych programów z zakresu polityki państwa na rzecz dziecka i rodziny, w tym programów dotyczących wsparcia rodzin wychowujących dzieci, pieczy zastępczej oraz opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3;

3) koordynowanie realizacji zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych;

4) inicjowanie, koordynowanie i nadzorowanie wykonywania zadań przez:

a) Departament Polityki Rodzinnej,

b) Departament Informatyki.

[3] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 22 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MRPiPS. poz. 22). Zmiana weszła w życie 27 kwietnia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-12-31 do 2016-04-26

§ 10.

Do zakresu czynności Podsekretarza Stanu Bartosza Marczuka należy w szczególności:

1) kształtowanie polityki rodzinnej, koordynacja przygotowywania standardów oraz monitorowanie wdrażanych rozwiązań z zakresu:

a) wsparcia rodziny, systemu pieczy zastępczej oraz adopcji,

b) świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i wsparcia osób uprawnionych do alimentów oraz innych pozaubezpieczeniowych pieniężnych świadczeń socjalnych na rzecz rodziny,

c) opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3;

2) koordynowanie przygotowania, realizacji i monitorowania resortowych i rządowych programów z zakresu polityki państwa na rzecz dziecka i rodziny, w tym programów dotyczących wsparcia rodzin wychowujących dzieci, pieczy zastępczej oraz opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3;

3) nadzorowanie prac badawczych i analitycznych oraz prognoz dla działów administracji rządowej: praca, zabezpieczenie społeczne i rodzina;

4) koordynowanie oraz monitorowanie realizacji rządowych programów na rzecz kobiet i mężczyzn;

5) koordynowanie realizacji zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych;

6) inicjowanie, koordynowanie i nadzorowanie wykonywania zadań przez:

a) Departament Polityki Rodzinnej,

b) Departament Analiz Ekonomicznych i Prognoz,

c) Departament Informatyki.