Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2011-01-07

Czy nieprzyjęcie przez pracownika pisma o ukaraniu karą porządkową jest równoznaczne z zawiadomieniem o nałożeniu kary porządkowej

W związku z paleniem przez pracownika papierosów w swoim pokoju biurowym, poprosiliśmy go o wyjaśnienie tej sytuacji i chcieliśmy wręczyć mu pismo o ukaraniu karą upomnienia. Pracownik odmówił składania wyjaśnień. Przeczytał wręczone mu pismo, ale go nie podpisał i nie przyjął. Czy w takiej sytuacji można wpiąć do akt osobowych pismo o ukaraniu, czy lepiej wysłać je pocztą na adres domowy pracownika? Od czasu, kiedy próbowaliśmy wręczyć pracownikowi pismo o ukaraniu karą porządkową, minęło już 7 dni, a pracownik od tej pory przebywa na zwolnieniu lekarskim.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00