Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2011-04-07

Czy w regulaminie pracy można wprowadzić procedurę uzyskania zgody na podnoszenie kwalifikacji przez pracownika

Chcielibyśmy uregulować w przepisach wewnątrzzakładowych sytuację podnoszenia kwalifikacji przez naszych pracowników. Czy możemy wprowadzić do regulaminu pracy obowiązek uzyskania pisemnej zgody pracodawcy na podnoszenie kwalifikacji? Uzyskanie takiej zgody dawałoby pracownikowi prawo do zwolnień od pracy i urlopów szkoleniowych.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00