Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2016-07-01

20 maja 2016 r.

Zmiany w prowadzeniu ewidencji czasu pracy i odpoczynku marynarza

Kapitan statku lub osoba przez niego upoważniona będą prowadzić ewidencję czasu pracy i odpoczynku marynarza albo w postaci papierowej (według wzoru formularza określonego w załączniku do rozporządzenia), albo w postaci elektronicznej (pod warunkiem że zawiera wszystkie elementy określone we wzorze formularza). Ewidencja w postaci elektronicznej powinna być sporządzana w sposób umożliwiający natychmiastowy, pełny i ciągły do niej dostęp, w tym dokonanie wydruku. Zarówno ewidencję w postaci papierowej, jak i wydruk z ewidencji w formie elektronicznej marynarz opatruje podpisem w celu potwierdzenia, że zawarte tam zapisy są dokładnym odzwierciedleniem jego godzin pracy i odpoczynku. Tak jak dotychczas ewidencję należy prowadzić w języku polskim i angielskim oraz przechowywać ją w siedzibie armatora przez okres 3 lat od dnia zakończenia określonej podróży morskiej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00