comment
Porada
Data publikacji: 2004-09-16
Jak wykazać w raporcie wypłatę wynagrodzenia dokonaną po ustaniu zatrudnienia?
Z pracownikiem została rozwiązana umowa o pracę, w związku z czym wyrejestrowaliśmy go z ubezpieczeń. Po rozwiązaniu umowy osobie tej wypłaciliśmy premię. Czy mamy tę wypłatę wykazać w dokumentach rozliczeniowych i z jakim kodem?
PROBLEM
RADA
Składnik wynagrodzenia wypłacony po ustaniu stosunku pracy należy wykazać w imiennym raporcie za miesiąc, w którym została dokonana wypłata. Kwotę premii wypłaconej byłemu pracownikowi należy wykazać z kodem tytułu ubezpieczenia 30 00 xx.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka