Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2004-09-16

Jak wykazać w raporcie wypłatę wynagrodzenia dokonaną po ustaniu zatrudnienia?

Z pracownikiem została rozwiązana umowa o pracę, w związku z czym wyrejestrowaliśmy go z ubezpieczeń. Po rozwiązaniu umowy osobie tej wypłaciliśmy premię. Czy mamy tę wypłatę wykazać w dokumentach rozliczeniowych i z jakim kodem?

PROBLEM
RADA
Składnik wynagrodzenia wypłacony po ustaniu stosunku pracy należy wykazać w imiennym raporcie za miesiąc, w którym została dokonana wypłata. Kwotę premii wypłaconej byłemu pracownikowi należy wykazać z kodem tytułu ubezpieczenia 30 00 xx.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00