Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-10-01

Jak dokonać zmiany systemu czasu pracy w części zakładu pracy przejętej przez pracodawcę w trybie art. 231 Kodeksu pracy?

Od 15 października br. przejmujemy duży salon sprzedaży należący do konkurencyjnej firmy. Zgodnie z obowiązującym w naszym zakładzie regulaminem pracy, pracownicy działu sprzedaży świadczą swoją pracę w systemie równoważnego czasu pracy, w ramach którego ich dobowy wymiar czasu pracy ulega w niektórych dniach wydłużeniu do 12 godzin. Natomiast pracownicy przejętego salonu, zgodnie z obowiązującym ich w poprzednim zakładzie regulaminem pracy, wykonywali pracę w podstawowym systemie czasu pracy. Chcielibyśmy objąć ich systemem równoważnego czasu pracy. W jaki sposób możemy tego dokonać? Czy konieczne będzie wręczenie wypowiedzeń zmieniających umowę o pracę?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00