Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-05-25

Jak ustalić podstawę wymiaru wynagrodzenia chorobowego, jeżeli w firmie nastąpiła zmiana zasad przyznawania niektórych składników

Pracownik chorował w okresie od 4 do 9 maja 2006 r. Jest zatrudniony u nas od 1 stycznia 2004 r. Do 31 grudnia 2004 r. jednym ze składników jego wynagrodzenia była dodatkowa premia, którą otrzymywał za terminowe sporządzenie sprawozdań firmy. Od 1 stycznia 2005 r. pracownik nie otrzymywał już premii, lecz dodatkowo wykonywał tę pracę na podstawie umowy zlecenia zawartej do 31 grudnia 2005 r. Od 1 stycznia 2006 r. pracownik ponownie otrzymuje za te zadania dodatkową premię i nie wykonuje już pracy na podstawie umowy zlecenia. Czy premię i wynagrodzenie z umowy zlecenia wliczać do podstawy wymiaru wynagrodzenia chorobowego? Jeżeli tak, to w jaki sposób?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00