Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-05-25

Jak postępować w przypadku błędnie wypełnionego zwolnienia lekarskiego

Jesteśmy zakładem zatrudniającym ponad 300 osób. W zwolnieniach lekarskich, które otrzymujemy od pracowników, często zdarzają się pomyłki. Jak postąpić, jeżeli zaświadczenie lekarskie zawiera błędy, np. w numerze PESEL, nazwisku, NIP płatnika i co najczęściej się zdarza w liczbie dni niezdolności do pracy? Czy w przypadkach oczywistej pomyłki możemy podjąć wypłatę należnego świadczenia? Kto powinien wystąpić o dokonanie korekty - pracodawca czy pracownik, którego zwolnienie dotyczy?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00