Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2011-07-20

Czy można zmieniać harmonogram czasu pracy w trakcie okresu rozliczeniowego

W naszej firmie obowiązuje system równoważnego czasu pracy. Pracownicy wykonują pracę zgodnie z harmonogramem w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym. W czasie trwania okresu rozliczeniowego dochodzi jednak do wielu nieprzewidzianych sytuacji (np. choroby pracowników, urlopy na żądanie), które często uniemożliwiają realizację planu pracy. Czy istnieje w takich przypadkach możliwość wprowadzenia w trakcie trwania okresu rozliczeniowego zmian do harmonogramu? Jeśli tak, to na jakich zasadach?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00