Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-03-01

Wprowadzanie zmian Kodeksu pracy - gdy nie ma regulaminu

Wdrożenie zmian wprowadzonych w Kodeksie pracy od 1 stycznia 2004 r. wymaga od pracodawców, którzy nie są zobowiązani do ustalania regulaminu pracy, wywiązania się z szerszych niż dotychczasowe obowiązków informacyjnych wobec pracownika.

W przypadku pracodawców, którzy nie posiadają regulaminu pracy, informacja dla pracownika, o której mowa w art. 29 § 3 k.p., powinna określać dobową i tygodniową normę czasu pracy, częstotliwość wypłaty wynagrodzenia za pracę, urlop wypoczynkowy oraz długość wypowiedzenia umowy o pracę oraz dodatkowo: określenie pory nocnej, miejsca terminu i czasu wypłaty wynagrodzenia oraz przyjętego sposobu potwierdzania przez pracowników przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności w pracy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00