Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-06-25

Kto ponosi konsekwencje błędów popełnionych przez biuro rachunkowe

Jestem pracownicą zajmującą się w swoim zakładzie pracy rozliczeniami z ZUS. Do końca grudnia 2006 r. rozliczenia mojej firmy prowadziło biuro rachunkowe. Mimo próśb, biuro nie udostępniło mi bazy danych z programu Płatnik, więc stworzyłam dokumenty ubezpieczonych na podstawie akt osobowych. Wysłałam zamówienie do Centralnego Rejestru Ubezpieczonych i okazało się, że podane zostały błędne dane. Ponadto otrzymaliśmy z ZUS zawiadomienie o błędach w dokumentach rozliczeniowych, z których wynika, że jest niedobór w składkach. Co mam teraz zrobić i w jaki sposób poprawić dokumenty rozliczeniowe? Czy będziemy musieli zapłacić zaległe składki z odsetkami, czy jest to obowiązek biura rachunkowego?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00