Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2010-07-03

Jak zarejestrować odnowiony certyfikat kwalifikowany w Płatniku

Bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą kwalifikowanego certyfikatu kwalifikowanego zagościł w polskich firmach na dobre. Mimo wielu możliwości zastosowania e-podpisów wciąż najczęściej używa się ich do podpisywania dokumentów ubezpieczeniowych w elektronicznej komunikacji z ZUS. Każdy certyfikat kwalifikowany ma swój okres ważności - w zależności od wybranej opcji jest to rok lub dwa lata. W najbliższym czasie większość certyfikatów utraciłaby ważność, gdyby nie zostały odnowione i zarejestrowane w Płatniku.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00