Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-04-06

Co zrobić, gdy w legitymacji nie ma miejsca na potwierdzenie ubezpieczenia zdrowotnego

Zgłosił się do mnie pracownik z prośbą o wydanie mu nowej legitymacji ubezpieczeniowej. W legitymacji, którą miał do tej pory, skończyły się miejsca na poświadczanie, że podlega on ubezpieczeniu zdrowotnemu. ZUS nie wydał nam nowych druków legitymacji. Co zrobić w tej sytuacji?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00