Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-10-26

Czy w regulaminie pracy można zobowiązać pracownika do odbierania telefonu służbowego po godzinach pracy

Do regulaminu pracy chcemy sporządzić aneks, zgodnie z którym każdy pracownik działu obsługi klienta będzie zobowiązany do odbierania telefonu służbowego we wszystkie poniedziałki i czwartki, również w porze nocnej, a w razie potrzeby - przyjazdu do pracy na wyznaczoną przez przełożonego godzinę. W przypadku wezwania do stawienia się w pracy pracownik będzie mógł odebrać sobie inny wolny dzień do końca miesiąca, w którym pracował po godzinach. Czy taki zapis jest dopuszczalny?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00