comment
Porada
Data publikacji: 2012-10-26
Czy w regulaminie pracy można zobowiązać pracownika do odbierania telefonu służbowego po godzinach pracy
Do regulaminu pracy chcemy sporządzić aneks, zgodnie z którym każdy pracownik działu obsługi klienta będzie zobowiązany do odbierania telefonu służbowego we wszystkie poniedziałki i czwartki, również w porze nocnej, a w razie potrzeby - przyjazdu do pracy na wyznaczoną przez przełożonego godzinę. W przypadku wezwania do stawienia się w pracy pracownik będzie mógł odebrać sobie inny wolny dzień do końca miesiąca, w którym pracował po godzinach. Czy taki zapis jest dopuszczalny?
PROBLEM
Pozostało 91% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka