Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-11-25

Czy pracownikowi należy zwrócić koszty poniesione w związku z podróżą służbową, która została odwołana

Nasza pracownica miała jechać w podróż służbową do Szczecina. W przeddzień wyjazdu musieliśmy odwołać jej wyjazd, gdyż była potrzebna w firmie. Pracownica zażądała od nas zwrotu 10% ceny biletu, który nabyła w związku z wyjazdem. Przy zwrocie biletu w kasie PKP otrzyma bowiem jedynie 90% wydanych na niego pieniędzy. Czy rzeczywiście mamy obowiązek zwrócić jej pieniądze? Jeśli tak, to jak rozliczyć taką refundację?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00