Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-04-10

Czy zatrudnienie pracownika na dwóch różnych stanowiskach w wymiarze po 1/2 etatu wymaga dwóch odrębnych umów o pracę?

Chcemy zatrudnić pracownika jednocześnie na dwóch różnych stanowiskach: kierowcy i pracownika biurowego. Na każdym z tych stanowisk będzie pracował w wymiarze 1/2 etatu, z takim samym wynagrodzeniem, tylko różnym zakresem obowiązków. Czy możemy go zatrudnić na podstawie jednej umowy o pracę, czy koniecznie musimy dać mu dwie odrębne umowy? Jeżeli możemy zawrzeć tylko jedną umowę o pracę, to czy powinniśmy wydać jeden zakres obowiązków czy dwa różne?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00