Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-04-25

Kiedy pracodawca nie musi wypłacać ekwiwalentu za niewykorzystany urlop?

Na podstawie umowy o pracę na zastępstwo zatrudniliśmy pracownicę na stanowisku sekretarki na okres od 12 września 2005 r. do 30 kwietnia 2006 r. Ze względu na to, że sekretarka dyrektora, którą zastępowała ta pracownica, wystąpiła o kolejny urlop bezpłatny na okres 4 miesięcy (przyjdzie do pracy tylko na 7 dni), chcielibyśmy na ten czas ponownie zatrudnić tę samą pracownicę na zastępstwo. Umowa zostanie podpisana jeszcze w kwietniu br. z zaznaczeniem, że praca będzie wykonywana od 12 maja br. Czy możemy nie wypłacać z końcem kwietnia 2006 r. pracownicy na zastępstwo ekwiwalentu pieniężnego za niewykorzystany urlop, jeśli chce go wykorzystać w czerwcu br. (ma już wykupione wczasy)? Zaznaczam, że w treści umowy o pracę zawrzemy zapis o wykorzystaniu przysługującego urlopu wypoczynkowego w czasie obowiązywania kolejnej umowy.

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00