Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-05-10

Jakie są obowiązki pracodawcy w razie egzekucji komorniczej z wynagrodzenia odchodzącego pracownika

Kilka miesięcy temu do naszej firmy wpłynęło pismo od komornika nakazujące potrącanie niespłaconej wierzytelności jednemu z naszych pracowników z jego wynagrodzenia za pracę. Kwota wierzytelności wraz z odsetkami przekraczała 50 000 zł. W styczniu br. pracownik wypowiedział nam umowę o pracę (ma trzymiesięczny okres wypowiedzenia). Jakie ciążą na nas obowiązki w związku z niespłaconym długiem pracownika? Czy powinniśmy zawiadomić komornika o rozwiązaniu umowy z pracownikiem i o wysokości kwoty, której nie zdołamy potrącić z jego należności (około 35 000 zł)?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00