Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-07-10

Czy trzeba zwrócić pracownikowi koszty związane z przesunięciem terminu urlopu

Jeden z naszych pracowników powinien zgodnie z planem rozpocząć urlop już 16 lipca br. W związku z chorobą jego kolegi z działu nie możemy udzielić mu w tym terminie urlopu, gdyż nie miałby go w tym czasie kto zastąpić. Czy w związku z przesunięciem terminu jego urlopu mamy obowiązek zwrotu kosztów zarezerwowanej przez niego wycieczki? Jak postąpić w sytuacji, gdy pracownik zażąda zwrotu kosztu wyjazdu żony, która miała jechać razem z nim?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00