Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-07-10

Co zrobić z pracownikami w przypadku zmiany właściciela firmy

Firma zmieniła właściciela. Przedtem prowadził ją jako osoba fizyczna mąż, a obecnie robi to żona. Nie zmienił się jednak przedmiot jej działalności ani siedziba. Czy w tej sytuacji z pracownikami w niej zatrudnionymi należy rozwiązać umowy i wystawiać im świadectwa pracy, a następnie zawierać nowe umowy o pracę? Czy jest to kontynuacja zatrudnienia i nie trzeba nic zmieniać?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00